Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~lebonheur | użytkownik

imię i nazwiskoola adresPabianice zarejestrowany19.12.2007 @14:51:34 ostatnio na stronie25.10.2013 @16:56:02

:D

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu10100928
digarty48 komentarze403 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kulk    29.01.2008 @20:16:33
dzieki bardzo rzadko uzywam gumki i w ostatecznosci rysunek to kreska a nie plamawidze ze ty tez tak myslisz:D
~czolwikij    29.01.2008 @16:45:45
P.S moge dodać do obserwowanych?
~czolwikij    29.01.2008 @16:45:00
Dzięki, no z kontrastami to prawda..
~tigran    27.01.2008 @19:20:52
Dziękuję
~MarekZylinski    26.01.2008 @00:35:26
Dziękuję za komentarz i zapraszam zatem na sesyjkę
-berdyczow    25.01.2008 @22:30:34
przytrawne raczej..
~MaorysMalpa    22.01.2008 @18:29:32
heh wiedzialem, ze Ci sie spodoba.
~krzysiekem    22.01.2008 @17:06:38
czy korzystam ze zdjęcia.
-mam wydruk o wielkości, która mi odpowiada
_______
na pohybel wichrzycielom i towarzystwu wzajemnej adoracji.
~Majowe    20.01.2008 @22:03:58
co tam Olia profanacje jeno obręcz złota miala z kulek na szyi i ten dekolt jak by byla od dołu goła i się modliła to by była profanacja o!::DD
_______
czytaj profilowe me i się zgłaszaj na zabawę ujeje !O!!!:D
~Mateuszkowalski    20.01.2008 @16:27:29
Chyba mam Dziękuje za odwiedziny.
~Roxiee    20.01.2008 @13:25:39
Więkoszość postaci prezentowanych u mnie w galerii wymyślam sama, ew. rysuję fanarty już istniejących, ale to rzadziej.
A projekt stworzenia własnej mangi to od dawna mi w głowie siedzi :D
Pozdrawiam
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~kasiawilk    17.01.2008 @21:21:20
miło dziękuję
_______
prawdziwa sztuka obroni się sama...ale nie przede mną
~MaorysMalpa    17.01.2008 @20:14:36
futurama? spoko seria :D. a family guy tez sobie wkręcasz, albo ren & stimpy?
~MaorysMalpa    17.01.2008 @20:13:19
"of our" ? mhm... może być mi pasuje.
~elutek35    17.01.2008 @18:34:45
jestem za ramkami, ale w tym przypadku ramka w ciemniejszym kolorze podkreśliłaby jeszcze bardziej walory tej pracy a portret świetny
~Majowe    16.01.2008 @19:42:53
musze zaobaczyć na mapie gdzie te Pabianice są chociaż klientki przyjedzają z daleka do mnie to co zmienimay Cię? dziczejemy wygłupiamy? super więc kiedy? cena 170 zlno to chyab mam wtym ogłoszeniu nie? ee czekaj zobacze hm
_______
czytaj profilowe me i się zgłaszaj na zabawę ujeje !O!!!:D
+KariNComA    15.01.2008 @16:05:05
A dziekuje bardzo.. I.. Wzajemnie
_______
_grupa wielbicieli muzyki EBM http://www.digart.pl/grupy/589/EBM/
_industrial | darkwave | synthpop | electro | gotyckie densy | ciezkie drumy | cala reszta smacznych rzeczy..
~maDZIKOWA    14.01.2008 @14:37:58
Dziękuję.
Jassne, że oglądałam - uwielbiam go, w sumie...nawet nie podpasowałam tak sobie tego motywu, tak po prostu - powstało...
~PhotoYoung    12.01.2008 @13:51:13
:D
~MaorysMalpa    12.01.2008 @13:22:16
I'm your monkey :D
~lisilis    11.01.2008 @15:29:51
hehe ok:D
_______
"V is for Vagina"
!bulka    08.01.2008 @17:34:26
juhu
no ja siebie juz od dluzszego czasu z przerwami
_______
http://dominik-bulka.blogspot.com/ http://bebulka.x-blog.pl/
what to eat, what to do, what the fcuk?
~sopo    07.01.2008 @21:03:29
dzięki
pozdropozdro
_______
http://rysujerysunki.blogspot.com/
When the Zombies Come, I'll Be Ready
*dobryizly    06.01.2008 @18:44:34
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~kulk    05.01.2008 @18:43:54
dziekuje
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt